Общинска собственост

Дата на публикуване: 25.11.2020 12:57

Начини за подаване на искането/заявлението:

  • Искането/заявлението се подава от правоимащия или упълномощено от него лице лично в Центъра за административно обслужване.
  • Попълненото заявление с нотариална заверка на подписа се изпраща от правоимащия или от упълномощено от него лице чрез лицензиран пощенски оператор до Община Вълчедръм на адрес: гр. Вълчедръм, ул. „България” № 18-20.
  • Заявлението се сканира и изпраща, подписано с универсален електронен подпис от правоимащия или от упълномощено от него лице, по електронен път на електронна поща: kmet@valchedram.bg.
  • Заявлението се подава чрез Портала за електронни административни услуги (възможност само за определени административни услуги), достъпен на официалната страница на Община Вълчедръм в интернет на адрес: http://www.valchedram.bg/.
  • Заявлението се подава чрез Системата за сигурно електронно връчване в интернет на адрес: https://edelivery.egov.bg/.
  • Искания могат да се внасят и устно, като се отразяват в протокол (Приложение  53), който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило.

Начини за получаване на услугата:

  • Лично в Центъра за административно обслужване.
  • Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от правоимащия или от упълномощено от него лице. Пощенските разходи са за сметка на заявителя.
  • По електронен път на електронна поща, посочена от правоимащия или от упълномощено от него лице.
  • Заявлението се подава чрез Системата за сигурно електронно връчване в интернет на адрес: https://edelivery.egov.bg/.

Орган по предоставяне на услугата:

Кмет на община.

Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:

В 14-дневен срок пред Административен съд - Монтана по реда, посочен в Административнопроцесуалния кодекс.

Начини за извършване на плащане:    

В брой на гише в Центъра за административно обслужване.

Картово плащане чрез ПОС терминално устройство на гише в Центъра за административно обслужване.

По банков път: Обслужваща банка - БАНКА "ДСК" АД клон ВЪЛЧЕДРЪМ

IBAN: BG72STSA93008400547800

BIC: STSABGSF

Код за вид плащане за сметка 7311: 448007 (Такси за административни услуги)

Копие от платежното нареждане се прилага към заявлението/искането.




Административно-технически услуги Общинска собственост
Номер Име Информация
Услуга 2078 Издаване на удостоверение за наличие или липса на съставен акт за общинска собственост информация
Услуга 2081 Издаване на удостоверение относно собствеността на недвижими имоти информация
Услуга 2021 Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти информация
Услуга 2095 Справки по актовите книги и издаване на заверени копия от документи относно общинска собственост информация
Услуга 1988 Издаване на удостоверение за отписване на имот от актовите книги за имотите - общинска собственост, или за възстановен общински имот информация
Услуга 2059 Издаване на заповед за изземване на имот информация
Услуга 2105 Установяване на жилищни нужди - картокетиране и издаване на удостоверение информация
Услуга 2878 Обработване на заявление-декларация за обстоятелствена проверка информация

Потърсете в сайта

Анкета

1. Достъпът до сградата на Община Вълчедръм и в нея е лесен:

Резултати:
Да :
75% Complete (success)
Не :
25% Complete (success)

2. Работното време за прием на граждани е удобно:

Резултати:
Да :
71% Complete (success)
Не :
29% Complete (success)

3. Услугата ми бе предоставена за:

Резултати:
До 10 минути :
46% Complete (success)
От 10 и 20 минути :
31% Complete (success)
Над 20 минути :
15% Complete (success)
Не ми бе предоставена изобщо :
8% Complete (success)

4. Служителите се държат вежливо и с уважение

Резултати:
Да, напълно съм съгласен/а :
57% Complete (success)
Може и по-вежливо :
29% Complete (success)
Не, не съм съгласен/а :
14% Complete (success)

5. Служителите разбират моя проблем/моето запитване

Резултати:
Да, напълно съм съгласен/а :
38% Complete (success)
Да, разбират го :
46% Complete (success)
Не, не го разбират :
8% Complete (success)
Нито го разбират, нито ми помагат :
8% Complete (success)

6. Лесно ли намерихте информация за нашата администрация и предлаганите услуги?

Резултати:
Да, лесно я намерих. :
58% Complete (success)
Да :
33% Complete (success)
Не :
8% Complete (success)
Бяха напълно некомпетентни :
0% Complete (success)