Достъп до обществена информация

Дата на публикуване: 05.02.2015 09:47
За контакти: Даниела Минкова - длъжностно лице по чл. 15 по ЗДОИ
телефон: 09744/34-06
e-mail: kmet@valchedram.bg
Работно време – от понеделник до петък – от 08,00 ч. до 12,00 ч. и от 14,00ч. до 18,00 ч.


Публични регистри

Закон за достъп до обществена информация

ЗАПОВЕД № ЗМФ-1472 от 29.11.2011 г. за определяне на нормативи за разходите при предоставяне на обществена информация по Закона за достъп до обществена информация според вида на носителя

Вътрешни правила

Ред за искане и предоставяне на достъп до обществена информация

Заявление образец за достъп до обществена информация

Заявление образец за предоставяне ня информация за повторно използване


Отчет за постъпилите заявления за период 01.01.2015г. - 31.12.2015г.

Отчет за постъпилите заявления за период 01.01.2014г. - 31.12.2014г.

Отчет за постъпилите заявления за период 01.01.2013г. - 31.12.2013г.

Списък на категориите информация подлежащи на класификация като служебна тайна



Списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на администрацията на Община Вълчедръм, и форматите, в които е достъпна - Към 31.01.2021г.

Списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на администрацията на Община Вълчедръм, и форматите, в които е достъпна - Към 31.01.2020г.


Списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на администрацията на Община Вълчедръм, и форматите, в които е достъпна - Към 31.01.2019г.


Списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на администрацията на Община Вълчедръм, и форматите, в които е достъпна - Към 31.01.2018г.

Наименование Брой тегления
Spisak_ZDOI_kat.info_31012021.docx 93 Изтегли документ с име "Spisak_ZDOI_kat.info_31012021.docx"
OTCHET_2020.pdf 87 Изтегли документ с име "OTCHET_2020.pdf"

Потърсете в сайта

Анкета

1. Достъпът до сградата на Община Вълчедръм и в нея е лесен:

Резултати:
Да :
67% Complete (success)
Не :
33% Complete (success)

2. Работното време за прием на граждани е удобно:

Резултати:
Да :
65% Complete (success)
Не :
35% Complete (success)

3. Услугата ми бе предоставена за:

Резултати:
До 10 минути :
44% Complete (success)
От 10 и 20 минути :
25% Complete (success)
Над 20 минути :
19% Complete (success)
Не ми бе предоставена изобщо :
13% Complete (success)

4. Служителите се държат вежливо и с уважение

Резултати:
Да, напълно съм съгласен/а :
53% Complete (success)
Може и по-вежливо :
35% Complete (success)
Не, не съм съгласен/а :
12% Complete (success)

5. Служителите разбират моя проблем/моето запитване

Резултати:
Да, напълно съм съгласен/а :
38% Complete (success)
Да, разбират го :
38% Complete (success)
Не, не го разбират :
6% Complete (success)
Нито го разбират, нито ми помагат :
19% Complete (success)

6. Лесно ли намерихте информация за нашата администрация и предлаганите услуги?

Резултати:
Да, лесно я намерих. :
60% Complete (success)
Да :
33% Complete (success)
Не :
7% Complete (success)
Бяха напълно некомпетентни :
0% Complete (success)